Субота, 27.04.2024, 07:26
Вітаю Вас Гість
Головна | Реєстрація | Вхід
Ремонт,модернізація ПК
Головна » Статті » Мої статті

СПАМ В ІНТЕРНЕТІ

З розвитком Інтернет та вкоріненні в наше повсякденне життя в ньому стали з'являтися і негативні елементи. Один з них - це спам. Спам - це небажана інформація, яку ви отримуєте на електронну пошту, бачите у вікні браузера у викляді реклами.

Найбільший потік спаму поширюється через електронну пошту (e‑maіl). В даний час частка вірусів і спаму в загальному трафіку електронної пошти становить за різними оцінками від 85 до 95 відсотків.

Спамери збирають e-maіl адреси за допомогою спеціального робота або вручну (рідко), використовуючи веб-сторінки, конференції Usenet, списки розсилок, електронні дошки оголошень, гостьові книги, чати тощо. Такі програми-роботи здатні зібрати за годину тисячі адрес і створити з них базу даних для подальшого розсилання на них спаму. Деякі компанії займаються тільки збором адрес, а бази потім продають. Деякі компанії продають спамерам e-maіl адреси своїх клієнтів, що замовили в них товари чи послуги електронною поштою.

Для розсилання спаму використовуються підключені до Інтернет погано захищені комп'ютери. Це можуть бути:

  • Сервери, які помилково відконфігуровані так, що дозволяють вільне пересилання пошти (open relay, open proxy).
  • Webmaіl сервіси, які дозволяють анонімний доступ чи доступ з простою реєстрацією нових користувачів (яку можуть виконати спеціальні програми-роботи).
  • Комп'ютер-зомбі. Деякі спамери використовують відомі уразливості в програмному забезпеченні чи комп'ютерні віруси для того, щоб захопити керування великою кількістю комп'ютерів, підключених до Інтернету і використовувати їх для розсилання спаму.

Для ускладнення автоматичної фільтрації спаму повідомлення часто спотворюються - замість букв використовуються схожі цифри, латинські букви замість кирилиці, у випадкових місцях додаються пропуски тощо.

Застосовуються різні хитрощі для того, щоб переконатися, що повідомлення отримане й прочитане. Серед них:

  • Підтвердження про доставку. Деякі поштові клієнти можуть відправляти його автоматично.
  • Листи з зображеннями, які завантажуються із сайтів, контрольованих спамерами.
  • Посилання на веб-сторінки, на яких пропонується одержати додаткову інформацію.
  • Пропозиція відмінити підписку на цю розсилку, пославши листа на вказану адресу.
  • Якщо спамери одержують підтвердження, що поштова адреса дійсно використовується, то потік спаму може багаторазово збільшитися.

Багато груп новин Usenet, особливо немодеровані, втратили користувачів і зараз містять переважно рекламу, часто навіть не по темі. Замість інших були створені модеровані конференції.

З розвитком служб миттєвих повідомлень, таких як ICQ, AІ і ін., спамери почали використовувати їх для своїх цілей. Багато з цих служб надають список користувачів, який можна використати для розсилання спаму.

Останнім часом з'явилися веб-сайти, які можна вільно редагувати - блоги й вікі. Наприклад, Вікіпедія створена за цією технологією. Оскільки ці сторінки відкриті для вільного редагування, на них може розміщуватися спам.

Спам може поширюється не тільки через Інтернет. Рекламні SMS-повідомлення, які надходять на мобільні телефони особливо неприємні тим, що від них важче захиститися, і одержувач іноді повинен платити за кожне повідомлення. Це може бути досить велика сума, особливо якщо абонент використовує роумінг.

Спамерам розсилання практично нічого не коштують, зате дорого обходяться одержувачу спаму, якому доводиться оплачувати своєму провайдеру час, витрачений на одержання непрошеної кореспонденції з поштового сервера. А також через масовість поштових розсилань вони утруднюють роботу інформаційних систем і ресурсів, створюючи для них непотрібне навантаження. Користувачі Інтернету, крім того, змушені щодня витрачати час на фільтрацію рекламних повідомлень. Для того щоб обмежити цей час, користувачі змушені використовувати протиспамові фільтри, які можуть стерти й важливе повідомлення, вважаючи його спамом. Втім, і людина, яка змушена переглядати десятки рекламних повідомлень у день, теж легко може пропустити серед них потрібне.

Очевидно, що спам приносить економічну вигоду його замовникам. Це означає, що користувачі, незважаючи на ворожість до спама, все-таки користуються рекламованими за допомогою спама послугами. До того часу, поки віддача від спама перевищує витрати на подолання захисту, спам не зникне. Таким чином, самим надійним способом боротьби є відмова від послуг, рекламованих за допомогою спама та вжиття всіх заходів, щоб не дозволити дізнатися електронну адресу.

Категорія: Мої статті | Додав: Igorik (13.03.2012)
Переглядів: 756 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
100% Free Dating Online.. © 2024